LOVE and LIGHT world

"Lights of Universe" going to the Light on the Spiritual Path

Slawomir Gogol's Comments

Comment Wall (25 comments)

You need to be a member of LOVE and LIGHT world to add comments!

Join LOVE and LIGHT world

At 2:12am on May 19, 2017, ramsiel said…

- Ewunia -  05.05.2017 -

Slawku,

znów barzdo dziekuje za Twoja pomóc...

Be blessed, my dear light soul from Poland in U.S.A. :)

At 5:21pm on October 13, 2016, ramsiel said…

Dear my Slawomir, Dear my Friend, Dear my Light Soul - Be blessed !

Again here is me - your ramsiel - with the great thanks for your support as always and your really very high donation for our website !!!

Wishing you all the best and may your and my Love and Light is within you forever !

your ramsiel

with many kisses for you and big rams hugs !!!!

MANY THANKS, MY DEAR ONE !!!

Slawku, to bardzo bardzo mile od Ciebie, ze jesteś nadale w moim zyciu jak światlo i nadzieja w burzach zycia:)

Z glebi serca Ci dziekuje za pomóc, przyjazń i przyjacielstwo...

Twoja Ewunia  - na zawsze zostajeś w moim sercu....pa

At 7:30pm on January 2, 2013, ramsiel said…

BARDZO DZIEKUJE, SLAWKU, ZA ŚWIETNE ZYCENIA...WIERZE, ZE TEN NADCHADZACY ROK BEDZIE DLA MNIE I DLA CIEBIE - TEN - NAPRAWDE - DOPOKI - NAJLEPSZY !!!!!

At 9:46pm on January 2, 2012, ramsiel said…

BARDZO DZIEKUJE - SLAWKU, BYLO BY DOBRZE, GDYBY TAK BYLO...

DUZO ZDROWIA, SILY DUCHA, NADZIEJI I BOZEGO POZEGNANIA

---EWA

At 3:29pm on May 14, 2011, ramsiel said…

Many many thanks for all your great donation !!!
I am very grateful and thank you very much for every penny

for our Love and Light world !!!

 

11) light from USA - Slawomir Gogol

 
At 9:05pm on March 01, 2011, ramsiel gave Slawomir Gogol a gift
Gift
BUZIAKI OD EWUNI - DLA CIEBIE I TWEJ KOCHASIENKI
At 7:19am on February 05, 2011, ramsiel gave Slawomir Gogol a gift
Gift
TO SYMBOL - YOUR NEW LOVE - TRZYMAM KCIUKI !!!!
At 7:15am on February 5, 2011, ramsiel said…

 

SLAWKU - CZEŚĆ...JAK TAM TWOJA LOVE STORY ???

At 5:03am on February 3, 2011, ramsiel said…
NO TO JESTES JAK JA..PA INFORMUJ MNIE..DOBRA NOC..IDE SPAC..HUGS HUGS RAMS
At 4:42am on February 3, 2011, ramsiel said…

 

OOH SLAWKU, TO MOGE TYLKO ZAZDROSCIC..BO JA TAKA SAMA W TYM OKROPNYM SWIECIE.... NO..CUDOWNE MOMENTY ZYCZE, BO MILOSC.. TO  CUDOWNE MOMENTY.. I JAK TERAZ TUTAJ SOBIE PISZEMY . KOBIETY...CLIMAX..CLIMAX ZYCIA..ZNAA TO BARZDO DOBRZE..LECZ TO PRZESZLOSC....PA HUGS RAMS EWA

At 3:55am on February 3, 2011, ramsiel said…

BOZE MOJ, SLAWUNIU, JAKI DAR ORGANIZACYJNY?...JAK CI SIE POWODZI ?..OK...NAPEWNO ...duzo sniegu nie..nie wiem, gdzi sie znajdujesz...

At 10:49pm on November 12, 2010, Qan Dek gave Slawomir Gogol a gift
Gift
Happy Birthday! May abundant love and many blessings flow your way.
At 12:16am on November 12, 2010, ramsiel said…



HAPPY BIRTHDAY TO YOU DEAR SLAWKU - SLAWUNIU!

MAY ALL YOUR DREAMS AND WISHES COME TRUE !

MUCH LOVE MUCH LIGHT AND BIG LIGHT HUGS

RAMS




THE MOST IMPORTANT IN THIS WORLD
THIS, YOU ARE
TAKE CARE WITH LOVE AND LIGHT


LOVE AND LIGHT FROM RAMSIEL - OD EWUNI

At 8:46am on July 30, 2010, ramsiel said…
ooooh - co ja wiem, co istnieje i co nie...chyba wiem, ze nic nie wiem.....
a tak daleko jestes......:(((((
moze spotkamy sie w nieibe kiedys...::))))
At 6:05am on July 29, 2010, ramsiel said…
A TUTAJ - TO SONG FROM MY SOUL - EWA -- JAK JA---CHYBA Z MOICH PAST LIVES... TAK LUBIE TA PIOSENKE ....FIELDS OF GOLD BY EVA CASSIDY...COS KARMICZNEGO..
At 6:02am on July 29, 2010, ramsiel said…

a to ja ..zrobili mi w 2009 w chicago ta photmontage..ze jestem sun of beam in chicago...:::))) HAHAHA - PAPAPA

OOOH SLAWUNIU - DZIEKUJE - JESTES MOJ - KOCHASIENKO.....
At 6:27am on July 7, 2010, ramsiel said…
...a ze to wzajemne - to napewno wiesz.....pa
At 5:43am on July 7, 2010, ramsiel said…


SLAWKU, CO SLYCHAC U CIEBIE NOWEGO - NAPEWNO WSZYSTKO O.K....

LOVE RAMS - EWA
At 9:13am on April 15, 2010, ramsiel said…


ohhh Slawku, ja dziekuje Tobie.......
pa Twa Ewa
At 2:06am on March 18, 2010, ramsiel said…
ooch Slawuniu. to dziwna historia... co ja wiem... studiowalam jezyki - nie technike ale pracowalam lata we fabryce - techniczne tlumaczenia... i potem te usa zwijarki co ja wiem.. wiem tylko ze ten network world moj -. to glownie sa amerykanie... no i to miasto - move mesto nad metuji - to jest jakis center of chemical industry.... a ja jestem invalida z oczami juz trzecim rokiem - nie pracuje - jestem po operacji amotio retinae - cale moje zyczie sie okropnie zmienilo ... taka moja destiny...my spiritual path..
some gift from god for my awakening...:)) - musialam to tak przyjac i uczyc sie......widze lepiej w nocy - wiec spie przez dzien...
to sa te paradoksy zycia...
no... pa narazie... zmeczona jestem juz....

hugs rams - Eva

About

ramsiel created this Ning Network.

                 

 

Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

free counters

this website created by ramsiel  Eva Dudková Olomouc, Czech Republic   September 12, 2008

LOVE and LIGHT world also here

© 2017   Created by ramsiel.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service